Participació d’Edul@b al seminari “Beyond E-Learning. New Media Classroom: modelli e pratiche” - Edulab

Lourdes Guàrdia, professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, i membre del grup de recerca Edul@b, va participar el passat 12 de maig com a ponent convidada a la Universitat de Cagliari, Sardenya-Itàlia, en el seminari Beyond E-Learning. New Media Classroom: modelli e pratiche.

La ponència que va presentar va portar per títol Learning ecologies: expanding scenarios, on va compartir sessió amb el director del KMI de la Open University d’UK, John Domingue.