Participació d’Edul@b al “III Encuentro Internacional de Maestros Investigadores” organitzat per la Universidad del Norte de Colòmbia - Edulab

El passat 21 i 22 de juliol, Albert Sangrà, professor dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, director acadèmic de la Càtedra UNESCO en Tecnologia i Educació per al Canvi Social i membre del grup de recerca Edul@b, ha participat en el “III Encuentro Internacional de Maestros Investigadores” organitzat per la Universidad del Norte de Barranquilla, Colòmbia.

La trobada ha tingut com a objectiu principal reflexionar sobre els espais de formació i actualització docent que contribueixen a la millora educativa i la millora dels processos pedagògics a l’aula. Durant la jornada, s’han portat a terme panells d’experts, espais de reflexió i conferències per part tant de convidats internacionals com de diferents regions de Colòmbia.

El professor Sangrà ha portat a terme la conferència inaugural de l’acte, titulada “Desenvolupament professional docent: investigant des de les ecologies d’aprenentatge”, la qual ha abordat, entre d’altres aspectes, el repte dels professors per no quedar-se obsolets en la seva manera d’ensenyar en un món que canvia constantment.

Per a Sangrà, l’anàlisi des de les ecologies d’aprenentatge pot donar informació valuosa sobre conèixer com els estudiants prenen les seves decisions, i per tant, què és el que més els pot interessar i què és el que millor poden assumir.

Podeu trobar més informació de la participació del professor Sangrà en el següent enllaç:

• Últims Tweets