Curs gratuït d’educació en línia en el marc del projecte Erasmus+ Digitel Pro - Edulab

Curs gratuït d’educació en línia en el marc del projecte Erasmus+ Digitel Pro

Membres d’Edul@b, juntament amb membres de les universitats OUNL i UNINETTUNO, dissenyen i implementen un curs gratuït d’educació en línia en el marc del projecte Erasmus+ Digitel Pro.

El curs està pensat per a docents que treballin a l’entorn digital i a distància amb la finalitat d’optimitzar models, directrius i pedagogies que condueixin a una educació madura i de gran qualitat. No importa si el model d’ensenyament que fan servir els i les participants és totalment o parcialment virtual, aquest curs ajudarà a comprendre els principis i les lògiques dels diferents elements que interactuen en un entorn educatiu en línia.

Com el curs es va originar en el marc d’un projecte europeu i està dirigit a un públic tant local com internacional, l’idioma del mateix és l’anglès. La data d’inici és al març i les persones interessades poden omplir aquest formulari per manifestar el seu interès.

La durada del curs és de 30 hores i està dividit en sis mòduls, mitjançant els quals els i les participants aprendran els enfocaments pedagògics de l’educació a distància i el diferent paper del professorat. A més a més, es profunditzarà en el disseny instruccional, en com organitzar un aprenentatge cooperatiu i en com avaluar l’alumnat.

És fonamental entendre que l’ensenyament en línia no significa exclusivament donar classes a través d’una videoconferència, per aquesta raó és important utilitzar les tecnologies adequades a cada situació, mitjançant una perspectiva crítica. El curs facilitarà una sèrie de recursos útils a proporcionar una bona gestió de l’ensenyament i l’aprenentatge en línia. Un cop finalitzat, els i les participants rebran un certificat d’assistència.

Més detalls sobre el curs es poden trobar a la web del projecte. Finalment, us animem a unir-os al grup Linkedin.