L’estudiant de Brasil Ketia Kellen guanya un premi per la seva recerca en educació en línia - Edulab

L’estudiant de doctorat, Ketia Kellen Araújo da Silva, de Brasil que va realitzar una etapa del doctorat juntament amb el grup Edul@b al 2017, sota la tutela de Teresa Romeu, amb l’objectiu de profunditzar els estudis en relació a la temàtica de les Competències Digitals, va rebre el segon lloc en el Premi ABED de Recerca i Innovació 2018 en la categoria Recerca Científica a Brasil.

El treball “”Modelo de Competencias Digitales para Alumnos de la Educación a Distancia: MCOMPDIGEAD” va ser el resultat de la tesi i va comptar amb la col·laboració de les professores Montse Guitert i Teresa Romeu del grupo EduL@b.

La informació sobre el resultat es pot trobar en el següent enllaç.