L’estudiant de doctorat d’Edul@b Juvvy Lizette presenta la seva proposta de tesi “Capacity Development for Public Servants through Open and Distance e-Learning (ODeL)” - Edulab

El passat 13 de setembre, el grup de recerca Edul@b va organitzar una trobada amb l’estudiant de doctorat del grup Juvy Lizette M. Gervacio en ocasió de la seva estança a Barcelona.

En aquesta trobada, on hi ha van participar també altres estudiants de doctorat d’Edul@b, Juvy Lizzete va presentar la seva proposta de tesi, co-dirigida per el Dr. Albert Sangrà i la Dra. Teresa Romeu, titulada “Capacity Development for Public Servants through Open and Distance e-Learning (ODeL):  The Case of the Master of Public Management (MPM) Program of the University of the Philippines Open University”.

La recerca té com objectiu determinar i explicar la contribució de l’Open Distance and e-Learning (ODeL) en el desenvolupament de capacitats dels servidors públics de Filipines.

La professora Gervacio es Professora Assistent de la Universitat Oberta de Filipines, on també està involucrada com presidenta en el programa de Màster en Gestió Pública. Actualment és estudiant de doctorat a la UOC en el marc del Programa de Doctorat en Educació i TIC (e-Learning).

• Últims Tweets