Trobada d'Edul@b amb el professor Curtis Bonk de la Universitat d’Indiana - Edulab

Trobada d’Edul@b amb el professor Curtis Bonk de la Universitat d’Indiana

El passat 21 de juny, el grup de recerca Edul@b va organitzar una trobada a Barcelona entre els investigadors del grup Nati Cabrera, Lourdes Guàrdia i Marcelo Maina, i de la UOC Maite Fernández, i el també investigador i professor Curtis Bonk, de la Universitat d’Indiana.

El professor Bonk, com a expert en Open Education i, especialment, en MOOCs, inicialment es va interessar per la darrera publicació d’un dels membres del grup, Nati Cabrera, Examining MOOCs: A comparative study among educational technology experts in traditional and open universities, a la revista IRRODL, així com en les possibles connexions amb les investigacions i les publicacions que es duen a terme actualment.

Posteriorment, el professor també es va mostrar interessat en conèixer la UOC i, concretament en l’activitat d’Edul@b en relació a les Learning Ecologies. Els investigadors van aprofitar per parlar i intercanviar opinions sobre les noves tendències en l’educació a distància i online, l’estat actual dels MOOCs i l’educació oberta.

La trobada va ser molt profitosa i tant el professor Bonk com els membres d’Edul@b van mostrar el seu interès en portar a terme futures col·laboracions en forma de projectes i publicacions conjuntes, així com de noves trobades.

• Últims Tweets