Edul@b viatja a Hèlsinki per assistir a la reunió inicial del projecte Erasmus + DECODE - Edulab

imatge-post-decode-1

Els pròxims 2 i 3 de febrer el grup de recerca Edul@b viatjarà a Hèlsinki per reunir-se amb els partners del projecte europeu DEvelop COmpetences in Digital Era. Expertise, best practices and teaching in the XXI century (DECODE) en motiu de la celebració de la reunió inicial del projecte, el qual finalitzarà al 2019.

El projecte DECODE és coordinat per l’organització italiana Fondazione Link Campus University i involucra 7 partners de 5 països diferents, entre els quals s’hi troba el grup de recerca Edul@b de la UOC. Concretament, a la reunió hi assistiran els professors i investigadors d’Edul@b Montse Guitert i Marc Romero. La investigadora d’Edul@b Teresa Romeu també participa en el projecte.

DECODE té com a objectiu destacar les experiències, pràctiques i competències dels professors de les escoles en l’àmbit digital, amb la intenció d’afavorir la difusió de bones pràctiques, millorar els mitjans i la cultura digital, i experimentar un nou model formatiu pels professors, que té com a propòsit contribuir a la creació de competències digitals per a respondre a les noves demandes del sistema educatiu i la societat del coneixement.