“Evaluación por competencias: la perspectiva de las primeras promociones de graduados del EEES”, un llibre amb participació d’Edul@b - Edulab

2

S’acaba de publicar el llibre “Evaluación por competencias: la perspectiva de las primeras promociones de graduados en el EEES”, una publicació editada per Elena Cano García i Maite Fernández-Ferrer, que compta amb la participació del grup Edul@b: Nati Cabrera és coautora del capítol “Las competencias de los graduados universitarios y su evaluación. La perspectiva de los empleadores” i Lourdes Guàrdia coautora del capítol “La perspectiva del profesorado respecto a la evaluación favorecedora del desarrollo de competencias”. El llibre està publicat en format paper i electrònic.

10197En el llibre es recullen els resultats d’una investigació sobre les tres primeres promocions de graduats en diversos estudis desenvolupats des de la incorporació de les universitats espanyoles a l’Espai Europeu d’Educació Superior.

En aquesta publicació, s’analitzen les opinions dels graduats, així com del professorat, els coordinadors acadèmics, els ocupadors i els experts en pedagogia universitària; desgranant les seves aportacions en capítols successius i oferint una visió coral i holística de l’estat de la qüestió.

Podeu trobar més informació del llibre en aquest enllaç.