Novè webinar obert "Com generar actituds digitals crítiques entre els nostres estudiants" - Edulab

Novè webinar obert “Com generar actituds digitals crítiques entre els nostres estudiants”

La següent sessió del cicle de webinars ‘Docencia no presencial de emergencia‘ porta per títol “Com generar actituds digitals crítiques entre els nostres estudiants” i serà impartida de forma virtual per Juliana Raffaghelli el proper dilluns 4 de maig.

En aquest webinar, Juliana Raffaghelli, investigadora d’educació i TIC, revisarà algunes de les situacions crítiques més freqüents a què ens exposa l’ús intensiu de les tecnologies, des de l’alfabetització informacional, passant per la selecció d’entorns i continguts, als aspectes de seguretat. Considerarem les estratègies docents per donar suport, des de pautes comportamentals mínimes (en el cas dels nens) a la reflexió (adolescents i joves), per a un enfocament crític de l’ús de la tecnologia.

Per participar en el webinar es requereix inscripció prèvia. Registra’t aquí.