Participació d’Edul@b a la reunió plenaria del projecte europeu H2020 CRISS celebrada a Londres - Edulab

Els dies 3, 4 i 5 de juliol va tenir lloc a Londres una nova reunió plenària amb el 15 socis del consorci del projecte Europeu H2020 CRISS a la University College of London (UCL). En aquesta ocasió es van presentar ja els primers resultats del projecte que han estat majoritàriament desenvolupats per l’equip d’investigadors/-es de l’Edul@b; les professores Lourdes Guàrdia, Montse Guitert i Teresa Romeu, i el professor Marcelo Maina, amb el suport dels ajudants de recerca Pablo Baztán, Albert Julià, Federica Mancini i Maria Moreno.

El resultat més destacat ha estat el desenvolupament d’un marc de competències digitals per a alumnes de Primària i Secundària, que ha sorgit d’un treball comparatiu entre diferents marcs europeus i que s’ha adaptat al context escolar, així com la conceptualització d’un sistema d’avaluació i certificació d’aquestes competències.

Ara ens trobem davant d’una proposta que després d’haver estat validada per diferents experts, passarà un segon procés de validació en què intervindran mestres i institucions educatives de diferents països europeus.

A més, es va presentar la web del projecte on s’aniran presentant els diferents productes, resultats i notícies que s’aniran generant al llarg d’aquests 3 anys. La podeu veure mitjançant el següent enllaç: http://www.crissh2020.eu/

• Últims Tweets