Defensa de la tesi doctoral co-dirigida per Marcelo Maina "Cultura E-Learning: Operacionalització d’un model sistèmic per recolzar la integració de les TIC en la pràctica de formació de mestres” de Genny Villa - Edulab

Defensa de la tesi doctoral co-dirigida per Marcelo Maina “Cultura E-Learning: Operacionalització d’un model sistèmic per recolzar la integració de les TIC en la pràctica de formació de mestres” de Genny Villa

20170206_213522

El passat 3 de febrer de 2017, Genny Villa va defensar la seva tesi doctoral titulada “Cultura E-Learning: Operacionalització d’un model sistèmic per recolzar la integració de les TIC en la pràctica de formació de mestres”. La tesis va ser dirigida pel Dr. Jaques Viens de la Universitat de Montreal (Canadà) i el Dr. Marcelo Maina de la UOC i membre del grup de recerca Edulab.

La investigació se centra en la operacionalització del model conceptual IntersTICES per la integració de les TIC en l’ensenyament i l’aprenentatge i pel desenvolupament de la cultura e-learning dels educadors. Es va utilitzar un enfocament d’investigació–acció per dissenyar i validar l’impacte d’una intervenció de capacitació (activitat de tipus InterTICES) en la cultura de l’e-learning dels participants, així com la seva intenció d’adoptar i utilitzar les TIC en els seus cursos.

La defensa de la tesi va tenir lloc en el Departament de Psicopedagogia i Andragogia de la Facultat d’Educació de la Universitat de Montreal. La candidata Villa ha obtingut el grau de Doctor en Filosofia (Ph.D.) en Ciències de la Educació en l’opció Psicopedagogia.