Montse Guitert rep la distinció Jaume Vicens Vives 2016 a la qualitat docent - Edulab

Montse Guitert rep la distinció Jaume Vicens Vives 2016 a la qualitat docent

Montse Guitert

El Govern de la Generalitat ha aprovat concedir les distincions Jaume Vicens Vives 2016, a la qualitat docent universitària, a tres professores i quatre projectes de les universitats catalanes. Els guardonats han estat seleccionats a partir de les propostes fetes pels consells socials de les universitats públiques o òrgans equivalents de les universitats privades.

Montse Guitert Catasús, investigadora principal del grup Edul@b i professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), ha obtingut la distinció pel lideratge exercit en la formació en línia sobre competències digitals a l’entorn universitari i el seu impacte en la ciutadania.

Els premis es lliuraran durant la inauguració oficial del nou curs acadèmic 2016-2017, el proper 7 de setembre.