Participació d’Edul@b en el Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET) 2016 - Edulab

cf6889de-5148-4cdd-aa17-286022d20c9f_b

El pròxim 8 de juliol tindrà lloc el Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET 2016), celebrat a Girona i organitzat entre d’altres institucions per la Universitat Oberta de Catalunya.

Amb el lema FIETxs2016, “Noves tendències”, aquesta edició del congrés vol reflexionar sobre les habilitats, coneixements i actituds necessaris per fer front a la societat actual: interconnectada, complexa, canviant i tecnològica.

Participació d’Edul@b

En el marc del congrés, Montse Guitert i Albert Sangrà, del grup de recerca Edul@b, participaran en el simposi “Educació Oberta i Escenaris emergents d’aprenentatge”, on reflexionaran sobre  nous escenaris pedagògics possibilitats a partir de l’educació oberta i la tecnologia, les quals possibiliten diferents maneres d’aprenentatge i de desenvolupament del rol de docent; abordant la temàtica des de diferents perspectives i sobre la base d’estudis empírics que s’han dut a terme recentment.

El simposi també comptarà amb la participació d’Antonella Esposito de la Università degli Studi di Milano, doctora per la UOC en Educació i TIC.  Podeu consultar el programa complet del FIET aquí.

QR