La creació i entrega de MOOCs multilingües - Edulab

La creació i entrega de MOOCs multilingües

Tags: , ,

translate-is-it-important-to-speak-other-languages_0

Ens complau convidar-vos a formar part de la sèrie de webinar organitzats per EMMA. En aquesta sèrie es parla amb experts en l’àmbit MOOC sobre diversos temes, inclosos tendències a Europa, bones pràctiques en el disseny MOOC, l’ús de social media i vídeos, la creació de MOOCs plurilingües, aprenentatge analític i molt més. La sèrie de webinar, també dóna l’oportunitat d’aprendre com funciona la plataforma EMMA i com pots dissenyar el teu propi MOOC mitjançant EMMA. Uneix-te’ns per el quart webinar:

La creació i entrega de MOOCs multilingües
el Dimarts 1 de Març del 2016
de 14:00 – 15:00 CET (Comprova la teva zona horaria)

La plataforma EMMA ofereix un servei per la transcripció i traducció automàtica de cursos que té com a objectiu reduïr a la meitat el cost de traduir un curs a una segona llengua. En aquest seminari, es descriuen els serveis de transcripció i traducció de la plataforma EMMA i es presenten experiències de primera mà d’usuaris que ja l’utilitzen. Els oradors d’aquest webinar seran Jorge Civera, Universitat Politècnica de València, Espanya, i Ruth Kerr, Universitat de Nàpols “Federico II”, Itàlia.

Aquest webinar és d’accés lliure, aprèn més o registra’t directament!

Aquesta és una iniciativa del projecte EMMA, on hi participen membres d’Edul@b com a socis.