Edul@b rep la visita del doctor Terry Anderson per a reflexionar sobre el futur de l’e-learning - Edulab

terry-seminar

Els passats 15 i 16 de setembre el grup d’investigació Edul@b va rebre la visita del Dr. Terry Anderson, professor Emèrit de la Universitat d’Athabasca. Per la ocasió es van organitzar dos seminaris, emesos també en línia, sobre temàtiques relacionades amb l’e-learning.

Research Seminar: Theories for learning with emerging technologies

El seminari del 15 de setembre, titulat “Research Seminar: Theories for learning with emerging technologies”, es va dirigir als estudiants i al professorat dels programes de màster i doctorat en Educació i TIC (e-learning) de la UOC.

En  aquesta trobada es van presentar les teories que permeten explicar i estudiar el potencial pedagògic de les tecnologies de la web i de les xarxes socials. També es van discutir els diferents paradigmes d’investigació que guien la investigació sobre l’aprenentatge i l’ensenyament en línia. En aquest sentit va aprofundir-se en els enfocaments pragmàtics i de la investigació basada en el disseny.

El seminari es va realitzar a la seu de la UOC a Tibidabo i va comptar amb l’assistència en línia d’estudiants que van participar des d’Espanya, Filipines, Estats Units, Canadà, Regne Unit, França, Sèrbia, Xilè, Perú, Colòmbia i Sudàfrica.

Aquest esdeveniment va comptar amb la col·laboració de l’Escola de Doctorat i els Programes de Màster i Doctorat en Educació i TIC de la UOC.

Podeu visionar el vídeo d’aquest seminari i consultar la presentació en aquest enllaç.

Open Seminar: The future of e-learning

Al seminari del 16 de setembre titulat “Open Seminar: The future of e-learning” van ser invitats membres de la comunitat de professor de les diferents Universitats de Catalunya. Aquest esdeveniment va comptar amb la col·laboració de la Càtedra Unesco – Educació i Tecnologia de la UOC i de l’Agència Catalana d’Universitats Públiques. El seminari, que va tenir lloc a la seu Tibidabo de la UOC, va ser també transmès en línia a participants de tota Catalunya.

En la seva exposició, el Dr. Anderson va reflexionar sobre les tendències i l’evolució de les tecnologies de l’e-learning, tant a nivell de les pedagogies com del seu impacte en l’organització i en les infraestructures. Anderson va atorgar especial importància a les noves formes socials d’aprenentatge en les seves configuracions que van des de les interaccions en diada, fins entorns emergents d’impuls multitudinari.

One Comment

• […] VÍDEO. Visualitza el seminari  The Future of e-Learning a càrrec del doctor Terry Anderson, professor Emèrit de la Universitat d’Athabasca, organitzat pel grup de recerca Edul@lab. Més informació sobre l’estada del professor aquí […]

• Últims Tweets