Participació d'Edul@b en el Congrés SEP 2016 - Edulab

Participació d’Edul@b en el Congrés SEP 2016

SEP 3

Del 28 al 30 de juny tindrà lloc el XVI Congrés Nacional i VII Congrés Iberoamericà de Pedagogia (SEP 2016), celebrat a Madrid i organitzat per la Societat Espanyola de Pedagogia i la Universidad Complutense de Madrid.

Participació d’Edul@b

En el marc del congrés es realitzarà la jornada anual de RUTE (Red Universitaria de Tecnología Educativa), centrades aquest any en la democràcia i educació en l’era digital i formació del professorat en l’era digital.

Precisament, la investigadora del grup Edul@b i membre de RUTE, Montse Guitert, participarà en la jornada presentant la comunicació co-escrita amb Teresa Romeu i Marc RomeroIntegrar  las ecologías de aprendizaje en los procesos de actualización docente”, relacionada amb la línia de desenvolupament professional docent, el pròxim dimecres 29 a les 9 hores.

En el congrés també es realitzarà una assemblea i diàlegs sobre l’actualitat i futur de la tecnologia educativa. Podeu consultar el programa complet aquí.

• Últims Tweets