Seminari “Nous contextos, multiples mecanismes: Ecologies d'Aprenentatge": Participa! - Edulab

Seminari “Nous contextos, multiples mecanismes: Ecologies d’Aprenentatge”: Participa!

El 12 de novembre se celebrarà a Barcelona el seminari “Nous contextos, múltiples mecanismes: ecologies d’aprenentatge”, en què hi participaran diferents experts internacionals: Rose Luckin (London Knowledge Lab), Caroline Hawthornthwaite (University of British Columbia), Norman Jackson (University of Sussex; Emeritus) i George Veletsianos (Royal Roads University).

L’objectiu del seminari és aprofundir en el concepte de les ecologies d’aprenentatge, com a estratègia per a la formació al llarg de la vida a partir dels resultats obtinguts en el projecte Eco4Learn del grup de recerca Edul@b. En concret, el seminari es focalitzarà en com el col·lectiu docent s’actualitza professionalment a través de diferents mecanismes i en diferents contextos, especialment aquells vinculats a les TIC.

Per registrar-te al seminari, completa el registre: http://symposium.uoc.edu/event_detail/3015/tickets.html

Universitat Oberta de Catalunya, Sala Laporte

Av. Tibidabo, 39-43, 08035 Barcelona