Novè webinar obert “Com generar actituds digitals crítiques entre els nostres estudiants” | Edulab

La següent sessió del cicle de webinars ‘Docencia no presencial de emergencia‘ porta per títol “Com generar actituds digitals crítiques entre els nostres estudiants” i serà impartida de forma virtual per Juliana Raffaghelli el proper dilluns 4 de maig.

En aquest webinar, Juliana Raffaghelli, investigadora d’educació i TIC, revisarà algunes de les situacions crítiques més freqüents a què ens exposa l’ús intensiu de les tecnologies, des de l’alfabetització informacional, passant per la selecció d’entorns i continguts, als aspectes de seguretat. Considerarem les estratègies docents per donar suport, des de pautes comportamentals mínimes (en el cas dels nens) a la reflexió (adolescents i joves), per a un enfocament crític de l’ús de la tecnologia.

Per participar en el webinar es requereix inscripció prèvia. Registra’t aquí.

• Arxius