Estada de l’estudiant de doctorat Ketia Kellen de la Universitat UFRGS de Brasil amb el grup de recerca Edul@b - Edulab

Durant quatre mesos de setembre a desembre de 2017, l’estudiant de doctorat Ketia Kellen Araújo da Silva del Programa de Postgrau en Informàtica en l’Educació (PGIE) de la Universitat Federal de Rio Grande do Sul (UFRGS) de Brasil va realitzar una etapa del doctorat amb el grup de recerca Edul@b amb l’objectiu de profunditzar els estudis en relació a la temàtica de les Competències Digitals, un cop que la seva tesi busca construir un model de Competències Digitals per estudiants en línia a Brasil.

La col·laboració va ser resultat d’un acord entre el Nucli de Tecnologia Digital aplicat a l’Educació (NUTED) en responsabilitat de la Prof. Dr. Patricia Alejandra Behar en conjunt amb el Programa de Postgrau en Informàtica en l’Educació (PGIE), amb el Grup Edul@b, i el programa de Doctorat d’E-learning sota la responsabilitat de les professores Montse Guitert i Teresa Romeu.