Participació d’Edul@b al 10th International cooperation Day organitzat per la Universitat de Zagreb - Edulab

El passat dia 20 d’abril, Lourdes Guàrdia, professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació i membre d’Edul@b, va participar com a keynote al 10th International cooperation Day, organitzat per la Facultat d’Informàtica de la Universitat de Zagreb, a Varazdin, Croàcia.

A més de la conferència impartida sobre l’experiència d’una universitat online des de la perspectiva pedagògica i internacional, la professora també va participar en un panel de discussió que portava per títol How did we benefit from the EU programmes?.

L’experiència de recerca del grup Edul@b en la participació en projectes europeus al llarg dels anys va ser de molt d’interès per als assistents a la jornada.