Desè webinar obert "La col·laboració en xarxa per a docents i per a estudiants" - Edulab

Desè webinar obert “La col·laboració en xarxa per a docents i per a estudiants”

La següent sessió del cicle de webinars ‘Docencia no presencial de emergencia‘ porta per títol “La col·laboració en xarxa per a docents i per a estudiants” i serà impartida de forma virtual per Montse Guitert el proper dimecres 6 de maig.

En aquest webinar, Montse Guitert, professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, ens donarà pautes per col·laborar en xarxa de forma eficient, perquè els docents prenguin consciència del que suposa, quines actituds es posen en joc, quines són les eines més adequades en cada situació i com gestionar la comunicació, la importància de l’organització i la planificació així com dur a terme una avaluació dels procés i de el resultat.

Per participar en el webinar es requereix inscripció prèvia. Registra’t aquí.