Última reunió de socis i pròxim acte de cloenda del projecte CODUR - Edulab

Última reunió de socis i pròxim acte de cloenda del projecte CODUR

El passat divendres 21 de setembre, els socis del projecte CODUR, coordinat pel grup de recerca Edul@b, es van reunir a les instal·lacions de l’Open University a Milton Keynes (Regne Unit) per revisar i millorar els productes de l’Intellectual Output dos.

Després d’una productiva reunió, l’equip del CODUR està llest per l’última setmana del projecte. La versió final dels deliverables estarà disponible en el lloc web del projecte CODUR durant el mes

Pròxim acte de cloenda

El pròxim dijous 27 tindrà lloc l’acte de clausura a la seu de la UOC de Barcelona. L’acte tindrà lloc en el context de la I conferència “La professionalització de la qualitat de l’educació superior: el llarg camí per el reconeixement d’una nova professió”, que reunirà a experts i estudiants sobre la qualitat de l’educació superior.

El projecte serà presentat pel seu coordinador Albert Sangrà, i els assistents rebran la llista de criteris i indicadors sobre la qualitat de l’educació en línia sorgits del projecte CODUR.

El pròxim dijous 27 tens l’oportunitat de conèixer l’equip del projecte CODUR a la Sala Josep Laporte, UOC Tibidabo, a les 19h. La conferència i l’acte de cloenda també seran emesos per streaming.