Els partners del projecte europeu CRISS es reuneixen a Atenes per celebrar la reunió inicial del projecte del programa H2020 - Edulab

c3hhproxeaagctr-2

Els pròxims dies 26 i 27 de gener els partners del projecte europeu Demonstration of a scalable and cost effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools (CRISS) es reuniran a Atenes per celebrar la reunió inicial del projecte, el qual finalitzarà el 31 de desembre del 2019.

El projecte CRISS el coordina l’organització britànica EXUS Software LTD i involucra 15 partners de 9 països diferents, entre els quals es troba el grup de recerca Edu@b de la UOC. A la reunió, hi assistiran 40 investigadors, i de l’Edul@b, hi assistiran els professors i investigadors: Lourdes Guàrdia, Teresa Romeu, Marcelo Maina i Montse Guitert.

CRISS té com a objectiu proporcionar una infraestructura d’innovació per a l’avaluació i certificació de les competències digitals. Professors i estudiants treballaran per al desenvolupament de les competències digitals, la seva avaluació i certificació en el context escolar europeu, i en les etapes de Primària i Secundària, i per proporcionar, alhora, components oberts i interoperables per a una infraestructura digital d’aprenentatge situada al núvol,  flexible, escalable i rendible.

En els pilots del projecte hi participaran 490 escoles, 25.400 estudiants i 2.290 professors de tot Europa.

• Últims Tweets