Participació d’Edul@b al UOC Research Week 2016 | Edulab

Participació d’Edul@b al UOC Research Week 2016

Researchweek 5

Durant la setmana del 18 al 22 d’abril ha tingut lloc la UOC Research Week 2016: Imagine the University, una setmana organitzada per la Universitat Oberta de Catalunya plena d’activitats relacionades amb l’àmbit de l’e-learning. Amb el hashtag principal #imagineUOC, aquesta edició s’ha centrat en imaginar i donar a conèixer com serà la universitat del futur i els seus estudiants.

Participació d’Edul@b

El grup d’Edul@b també ha participat al Researchweek i ha portat a terme diverses activitats durant la setmana. Albert Sangrà ha participat al UOC Research Showcase realitzant la presentació de la publicació “Emerging Learning Ecologies as a new challenge and essence for e-learning”. The case of doctoral e-researchers”, on ha mostrat un cas de recerca centrat en la investigació d’estudiants de doctorat que adopten els mitjans de comunicació socials en la seva trajectòria doctoral.

Researchweek 2

Els doctorands del grup Jordi Serarols i Juan Pedro Cerro han participat al PhD Students Workshop on han presentat als experts de la UOC els seus treballs de doctorat:

– “The implementation of ICT in secondary schools in Catalonia: ideas for organization and management based on case studies” per part del Jordi Serarols.

– “Customized collaborative learning: innovative web 2.0 environments and strategies to adapt the learning process to meet student’s individual learning needs” per part del Juan Pedro Cerro.

Researchweek 3

D’altra banda, la investigadora del grup Edul@b Lourdes Guardia ha presentat un projecte d’investigació sobre la universitat del futur elaborat per una quinzena d’investigadors de l’eLearn Center, centre de recerca i innovació en ensenyament en línia de la UOC, en col·laboració amb una cinquantena d’experts internacionals. El projecte apunta que la universitat del futur serà més digital, flexible i especialitzada.

Si ho desitgeu, podeu ampliar la informació sobre les conclusions de l’estudi en aquest enllaç.

Researchweek 4

• Arxius